A távhőszolgáltatásról szóló 2005. évi XVIII. törvény 57/C. § (4) bekezdése és a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/B. § (9) bekezdés f)-g)-h) pontok előírásainak megfelelő információ: A szolgáltató a felhasználók érdekei maradéktalan érvényre juttatása érdekében fogyasztóvédelmi referenst alkalmaz. A referens feladata a társaság tevékenységének fogyasztóvédelmi szempontból való figyelemmel kísérése, kapcsolat a fogyasztóvédelmi hatósággal, és egyéb, fogyasztóvédelmi feladatokat is ellátó állami szervekkel. Az MVM Oroszlányi Távhőtermelő és Szolgáltató Zrt. a távhőszolgáltatásról szóló törvényben, valamint a kormányrendeletben foglalt szabályok szerint együttműködik az országos és helyi fogyasztóvédelmi szervekkel és fogyasztói érdekképviseletekkel. Tájékoztatjuk Felhasználóinkat, hogy a következőkben felsorolt társadalmi érdekképviseletek és Fogyasztóvédelmi hatóságok megkeresése előtt fordulhatnak Társaságunk Ügyfélszolgálati Irodájához az alábbi elérhetőségeken:
Tájékoztatjuk, hogy társaságunkhoz benyújtott panaszának elutasítása esetén a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes hatóságokhoz fordulhat jogorvoslatért. A Békéltető Testületek, fogyasztóvédelmi hatóságok elérhetőségeit a Panaszügyek intézése című munkautasításunk 1-es és 2-es számú mellékletében találja.
OTSZ-MU-183-00-04(2.0) A FELHASZNÁLÓI PANASZÜGYEK INTÉZÉSE CÍMŰ MUNKAUTASÍTÁSA
Felhívjuk figyelmüket, hogy a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 36/C. § (1) bekezdésében foglalt alávetési nyilatkozatot az MVM OTSZ Zrt. nem tett.
A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének meghatározott adatai:
Magyar Energetikai és Közmű - szabályozási Hivatal Fogyasztóvédelmi ügyfélszolgálat
Cím: 1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 52.
Postacím: 1388 Budapest, Pf. 88
Telefon: +36 1 459 7740 Fax: +36 1 459 7739
E-mail: ugyfelszolgalat@mekh.hu