Minőség és környezetpolitika

Az MVM Oroszlányi Távhőtermelő és Szolgáltató Zrt. minőség és környezeti politikája

Az MVM Oroszlányi Távhőtermelő és Szolgáltató Zrt. az MVM Csoport tagjaként, jelentős szakmai múlttal Oroszlány és Bokod esetén több, mint 5000 lakás, illetve Szolnok esetén több, mint 8500 lakás távhő és melegvíz termelését és távhőszolgáltatását látja el. Felismerve a minőségi szolgáltatás és a környezetvédelem jelentőségét a mai gazdasági életben, valamint tevékenységeink környezeti hatását a térségre, a társaság elkötelezte magát az MSZ EN ISO 9001: 2015 és MSZ EN ISO 14001:2015 szabványokon alapuló minőség- és környezetközpontú irányítási rendszerek bevezetésére, alkalmazására és folyamatos fejlesztésére. A távhőtermelés során törekszünk a magas energetikai hatékonyság és a távhőszolgáltatás folyamatosságát biztosító magas rendelkezésreállás elérésére. Társaságunk a fogyasztói igényekhez igazodó takarékos üzemvitel biztosítása mellett elkötelezett az energiaveszteségek csökkentésére, a jogszabályi feltételeknek megfelelő működésére. Társaságunk törekszik a szolgáltatásait igénybe vevő fogyasztók jogos igényei maradéktalan kiszolgálására, illetve a szolgáltatás minőségének folyamatos fejlesztésével megvalósuljon az átlagos jövedelmű családok számára is megfizethető szolgáltatás. Tevékenységünk során elkötelezettek vagyunk a keletkezett hulladékaink, környezetterhelő kibocsátásaink és egyéb anyagaink kezelésének szabályozott, a jogszabályokban foglaltak és a környezettudatos vállalatirányítási gyakorlat szerinti végzésére. Beszállítóinkkal és vállalkozóinkkal megismertetjük és elfogadtatjuk a minőséggel és a környezetvédelemmel kapcsolatos elvárásainkat, és ezek figyelembevételével kötjük meg együttműködési és beszállítói szerződéseinket. A munkatársak folyamatos oktatásával és képzésekkel törekszünk a környezeti vészhelyzetekre való megfelelő reagálásra. A cég a minőség és környezetközpontú irányítási rendszer hatásos és ellenőrzött működtetése érdekében munkatársai szemléletének állandó figyelemmel kísérésére és fejlesztésére kötelezte el magát, mindent elkövet, hogy szakértelmüket, a minőség és a környezetvédelem iránti igényességüket képzéssel, információk beszerzésével folyamatosan gyarapítsa. Célunk, Az MVM Csoport stratégiájával összhangban, úgy irányítani és működtetni a társaságot, hogy neve egyben garanciát jelentsen a szolgáltatást igénybevevő ügyfelek számára. Az ügyfeleink úgy érezzék, az MVM Oroszlányi Távhőtermelő és Szolgáltató Zrt. valóban: „A mindennapok termelője és szolgáltatója!”

Tanúsítványok:
MVM OTSZ ZRT -Tanus_NQA_ISO 14001_2015_Magyar_2023
MVM OTSZ ZRT -Tanus_NQA_ISO 9001_2015_Angol_2023
MVM OTSZ ZRT -Tanus_NQA_ISO 9001_2015_Magyar_2023
MVM OTSZ ZRT -Tanus_NQA_ISO 14001_2015_Angol_2023